LAZoviç61RED Beyler bu akşam z-tr bünyesinde bi konvoy yapalım biliyorum önceden habersiz oldu ama napalım öyle oldu Steamdan ekleyin bi kaç kişi toplanıp gireriz Steam ID:LAZoviç61
G.Unittayfurr konvoy yaparken ts de konuşmamız lazım daha rahat olur malum ets çok indirime girdi çoluk çocuk doldu mikrofon açıp bağıran küfreden doldu.
ZLunaciTR Oyundan yeni çıktım şu skoda ve bazı şahışlar yüzünden oyun oynanmaz olmuş, Tır oyunu değil yarış katliyam oyunu sanki dıbına koduklarım.