Skip to main content

PUBG 31 Mayıs Güncelleme Notları (8.8 GB)

’ye itibariyle yayınlanan 8.8 GB’lık olarak adlandırılıyor.

Bombalara (el bombası, sersemletici bomba ve molotof) iyileştirmeler yapıldı.

El bombasının hasarı ve etkili menzili artırıldı. 3,5m içinde ölümcül hasar, 3,5m’den 8.5m’ye kadar orta derecede hasar ve 8.5m’den 10m’ye kadar düşük hasar veriyor. Sersemletici bombaların kör edici etkileri iyileştirildi. Oyuncunun görsel alanının 100˚ açısı içinde meydana gelen sersemletici bomba patlamaları doğrudan, bunun dışında patladığında ve oyuncular patlamanın 5,5 m içinde olduğunda ise dolaylı olarak etki edecek.

Sersemletici bombanın maksimum etkil alanı 20m’ye çıkarıldı. Patlamadan uzaklığa bağlı olarak, doğrudan etki oyuncuyu en fazla 5,5 saniye ve en az bir saniye (20m uzakta olduğunda) kör edebilir. Patlamadan uzaklığa bağlı olarak dolaylı etki, oyuncuyu en fazla üç saniyeliğine kör edebilir. Sersemletme bombasıyla kör olan karakterler artık yüzlerini kapıyor. Bu yeni bir animasyon.

Molotofların artık yeni etkileri var ve verdiği hasar arttı. Molotof atıldığında alevler artık ahşap yüzeylerde yayılacak. Alevlere yakın olan ya da temas eden oyuncu hasar alacak. Yanan bir molotof alevi üzerine ikinci molotof atıldığında lev artacak ve güçlenecek. Bir karakter molotof alevi ile yanmaya başladığında kendini söndürmeye çalışacak. Bu da başka bir animasyon.

Bazı silahlarda ve eklentilerinde değişiklik yapıldı.

  • SCAR-L dikey ve yatay geri tepmesi düşürüldü.
  • M24’ün verdiği hasar 88’den 79’a düşürüldü. M24 artık air-drop ile uçaktan düşmeyecek. Normal loot şeklinde her yerden bulunabilir olacak.
  • Taktik kundak ve yanak dayanağı tepme/sarsıntı azaltmada artık daha az etkili.
  • Vectorve UMP-9 loot spawn oranları artırıldı. Artık daha fazla ve daha kolay bulunabilecek.

UI / UX

  • İyileştirme öğeleri kullanılamayacağını gösteren bir UI mesajı eklendi.
  • Kariyer ekranında oyuncu istatistiklerine ortalama yüzme mesafesi eklendi.

Yeni Hile Önleme(Anti-Cheat) Teknolojisi

 

Yeni hile teknolojisi şu anda sadece test sunucularında aktif. Tüm testleri tamamlandığında aktif sunuculara eklenecek. . bünyesinde geliştirilen yeni bir hile çözümünü eklendi. Bu teknolojiyi aktif sunucularda uygulamaya koymadan önce, test sunucusunda nasıl çalıştığını görmeyi amaçlıyorlar.

Performans

  • Bazı küçük anlık FPS düşmesi sorunlarını önlemek için karakter modeli oluşturma işlemi geliştirildi.
  • Yakınlarda birden çok oyuncu olduğunda FPS iyileştirmek için karakter hareketleri ve animasyonları optimize edildi.
  • Ağ gecikmesini azaltmak için bazı iyileştirmeler yapıldı.
  • Sunucularda iyileştirmeler yapıldı.

Ses

  • Yeni HRTF (Head Related Transfer Function) ses özelliğini seçenekler menüsünden (sadece rakibin silah sesleri için) değiştirebilirsiniz. Bu özellik iki kanallı stereo kulaklıklar için bile tamamen üç boyutlu sesi simüle eder.
  • sesinde iyileştirme.

Hata Düzeltmeleri

  • Erangel ve ’daki bazı noktalarda anormal çarpışmalara neden olan sorunlar giderildi.
  • Karakterlerin Miramar üzerindeki belirli konumlarda nesnelerden içinden geçmesine izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Sersemletici bombalar için fırlatma yörüngesinin göstergesinin doğruluğu artırıldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir